niedziela, 7 kwietnia 2013

Prolog





Ola – dziewczyna, 20 lat, ciemna blondynka o długich prostych włosach i zielonych oczach. Studiuje medycynę, od 8 lat gra w siatkówkę na pozycji rozgrywającej, od 3 lat jest w juniorskiej kadrze narodowej. Siostra Michała Winiarskiego. Pewnie padnie pytanie jak to jest być siostrą siatkarza.
W sumie nic specjalnego, chociaż coś w tym jest. Wiele dziewczyn zapewne stwierdzi ze jest na pewno fajnie, ale tak do końca nie wiem. Minusem jest to, że rzadko się widujemy a to moje mecze a to jego, gdyby nie urodziny rodziców to chyba jedyną okazją do spotkania się były by urodziny Oliwiera, którego jestem chrzestną. Ale plusów jest też, sporo. Znasz sporo sportowców, głównie siatkarzy. I gdyby nie fakt, że jestem siostrą Michała mogłabym sobie tylko o tym pomarzyć. Ale jest jak jest i nie powinnam narzekać.
Wszystko byłoby ok, gdyby nie fakt ze od 6 miesięcy nie miałam piłki do siatkówki  w ręku.
Czemu? Na meczu wyjazdowym chyba w Poznaniu, tak to był Poznań. Ostatnia akcja, wyskoczyłam żeby wystawić piłkę i upadłam. I już się nie podniosłam, poczułam straszny ból w kolanie i jak się później okazało miałam zerwane więzadła przednie i boczne a do tego pękniętą łąkotkę. Ból był nie do zniesienia, ale na szczęście jest już po. Niedawno odstawiłam stabilizator który towarzyszył mi przez ostatnie pół roku. Czułam mimo to, że niby operacja poszła dobrze to coś jest nie tak.



Nie mam pojecia czy wam się to spodoba, zobaczymy ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz